In opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en A+O VVT (Stichting Arbeidsmarkt- en Opleidingsbeleid Verpleeg-, Verzorgingshuizen, Thuiszorg) hebben we een langjarige campagne ontwikkeld voor de duurzame inzetbaarheid van zorgmedewerkers.
Het ontwikkelen van een opvallende nieuwe naam werkt alleen als het verhaal erachter klopt. De zorgsector staat bekend om het gebruik van allerlei afkortingen. Van alle mogelijke initiatieven wordt een afkorting gemaakt, die dan als een soort eigen naam worden gebruikt. Wij hebben het omgedraaid en van een afkorting een naam gemaakt en die naam is Lazzo (Laat Alle Zorgmedewerkers Zichzelf Ontwikkelen). Een opvallende en passende naam, die makkelijk blijft hangen, maar ook onderscheidend is in de zorgbranche.
Inmiddels zijn de naam, het logo en de huisstijl in de VVT zorgbranche niet meer weg te denken en wordt het merk dagelijks meer geladen met content, die speciaal voor de doelgroep wordt geschreven.
Ook hebben we inmiddels de FitGame ontwikkeld, een spel waarmee de zorgmedewerkers met elkaar een goede fit tussen zichzelf en het werk kunnen bereiken.
Voor LAZZO Zorg hebben wij een full responsive website gebouwd, draaiend op het door ons ontwikkelde Content Management Systeem Atom. Nieuwsgierig geworden?
Bekijk de websiteAtomen. De bouwstenen van het leven, maar ook van onze websites. Atom is het door onszelf ontwikkelde Content Management System (CMS), zodat je zelf eenvoudig en zeer gebruiksvriendelijk informatie op je website kunt aanpassen. Het is gemakkelijk uit te breiden en kan volledig aan jouw wensen worden aangepast. Zo lopen we nooit tegen beperkingen aan én het systeem wordt automatisch geüpdatet!
Meer informatie